MUMMY TUMMY TRAINING

Egyedülállóan komplex, szülés utáni regenerációt és a sportoláshoz való visszatérést segítő mozgáskoncepció, melynek kidolgozásában egy gerincspecialista gyógytornász-edző és két funkcionális szemléletű edző vett részt.

Természetesen a fókuszban a várandósság alatt megnyúlt hasi lágyrészek és az esetlegesen kialakult rectus diastasis (szétnyílt egyenes hasizom) áll, de az izomfűzőt komplex rendszerként kezelve a mozgásprogram az alsó gerincszakasz területének és a medencefenék tréningjét is tartalmazza. 

Végül e területek teljes mozgásrendszerbe való integrálásával, a legfontosabb mozgásminták újratanításával készíti fel a kismamát az aktív sportoláshoz való visszatérésre, illetve a hétköznapi mozgások helyes, gerinc- és hasizombarát kivitelezésére. Ezzel segítve a gerincbántalmak megelőzését, vagy a már fennálló fájdalom komplex kezelését.

Mummy Tummy tréning:

A háromlépcsős Mummy Tummy tréning első, alapozó szakasza 1+5 órás blokkban valósul meg, 6 héten át heti 1 alkalommal.

Az 1. alkalom során történik meg az állapotfelmérés, illetve a medencefenéki izmok gyakorlatait, a mély hasizmok helyes használatát és a helyes légzésmintát sajátítják el a kismamák. ezen a találkozón szó esik a rectus diastasis zárását, a kötőszövet regenerálását támogató táplálkozásról és a tünetek súlyosbodását okozó helytelen életmódbeli szokásokról, ezek áthangolásának módjáról.

A további 5 találkozón a core-stabilizáció és a funkcionális mozgásminták meg(újra)tanítása kerül fókuszba a már megtanult helyes légzéssel összekapcsolva. Az alapozó tanfolyam végére a gerincet és a hasizmokat stabilizáló izomfűző megerősödése, tudatos bekapcsolása, az esetlegesen tünetként jelentkező stresszinkontinencia megszűnése és a mindennapi életben végzett mozgások biztonságos, koordinált végrehajtása a cél.

Lehetőség van a tanfolyam folytatására: Újabb 5-10 alkalom elegendő ahhoz, hogy egy tónusos, jól funkcionáló, megerősödött  - a szülés előttire emlékeztető testtel - kezdhessük el a rendszeres sportolást, vagy térjünk vissza a korábban űzött sportjainkhoz.

Ebben tudok és szeretnék segítséget nyújtani azoknak az anyukáknak, akik tapasztalják magukon a szétnyílt hasizom kellemetlen, olykor fájdalmas tüneteit.